۱۳۸۹ مهر ۸, پنجشنبه

خودکشی در گیلانغرب و سوءقصد در کرمانشاه

 "اما زمانی که خود را در محاصره نیروی انتظامی می بیند با شلیک چند گلوله به زندگی خود پایان می دهد"

خبرگزاریهای رژیم بمانند روال همیشگی خود در تلاش برای ماستمالی  قتل  یک پزشک ایرانی به دروغ پراکنی های مسخره ایی متوسل شده و ادعا میکنند عامل ترور دکتر سرابی در «گیلانغرب» خودکشی کرده است. 
جالب است هنگامی که بدانیم سوءقصد به سومین پزشک، دکتر پروانه مشتاق نیز در استان «کرمانشاه» مرکز شهرستان «گیلانغرب» انجام شده است. ٬٬بگم؟ بگم؟٬٬ 


به گزارش سایت گلوبال ادیشن دکتر سودبخش، یکی از پزشکان مقتول، از پزشکان مسئول برای رسیدگی پزشکی در کهریزک بوده است. دکتر سودبخش یک روز قبل از این‌که قرار بود ایران را به مقصد نامعلومی ترک کند، به قتل رسید.
مقامات امنیتی ایران به دکتر سودبخش دستور داده بودند تا در رابطه با زندانیان کهریزک از جمله در رابطه با محسن روح‌الامینی، ۲۵ساله، پسر یک دستیار ارشد محسن رضایی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، تشخیص پزشکی غلط بدهد. 


بهررو سایت سبزوار رضایی، خواسته یا ناخواسته به گاف خبرگزاریهای حکومتی پوش میدهد و داستان سازی را افشاء میکند. در خبر نخست سخن از "شلیک چند گلوله" از سوی قاتل خودکشی کننده آمده و در خبر تکمیلی از "شلیک یک گلوله" آنهم به مغز  گزارش شده:
















*****************************


"قابلتوجه است که سناریوی مطرح شده در این خبر، مشابه سناریوهای تکراری وزارت اطلاعات در اجرای قتلهای مشکوک، از جمله قتل «مهدی نحوی» یک زندانی که رژیم انفجار حرم امام رضا را به وی نسبت داده بود، میباشد. مأموران وزارت اطلاعات در منطقه شلوغ تهران پارس وی را با سناریوی فرار به گلوله بستند و به این ترتیب تحقیق در مورد این حادثه با موضوع قتل در دستور کار بازپرس جنایی پایتخت قرار گرفت.
سرنخ‌های به‌دست آمده در جریان تحقیقات ابتدایی حاکی از حضور دو مظنون در وقوع این جنایت بود که بلافاصله دستور بازداشت هر دو نفر صادر شد و ماموران موفق به دستگیری آنان شدند.
این سناریو همچنین مشابه سناریویی است که به گفته یکی از عناصر جداشده از سپاه قدس، درباره قتل یکی از اعضای ناراضی سپاه قدس و محافظ قاسم سلیمانی، که به سیاست صدور تروریسم و قاچاق اسلحه در عراق معترض و خواستار استعفا بود، اجرا شده است."



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دنبال کننده ها